6 februari

Tisdag..

har inte sovit många timmar inatt.
gråtit så ont som jag har haft.
Jävla mensvärk förstör mitt liv!
gick till skolan allafall, bara för att göra nationella.
läsförståelse idag, uppsatsskrivning på torsdag.
är inte säker på hur det gick, men det blir nog bra. orkar inte tänka så mycket på det ändå.
gick hem efter jag hade gjort det. orkade inte vara kvar.
har så ont att det bara snurrar i mitt huvud. och mitt humör är åt helvete också.
ikväll är det Greys allafall :) säsongsavslutning :(
och imorgon är det dans :D

Det snöar igen, men det vet väl alla redan :/
jag hatar Snön! uuuusch

Tjaarråå!
/emma :)


okej min mobil är totalt cp!
den funkar liksom inte.GUUUUUUD!

NU MÅSTE JAG HA EN NY MOBIL OCH DET ÄR PÅ MOMANGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback