25 februari

okej, igår blev inte riktigt som jag tänkt mig dårå.
men det gör inte så mycket.
det var bara pappa som åkte på 50års festen mamma var sjuk och ungarna ville också stanna hemma.
så dom fick stänga in sig i ett rum hela kvällen haha!

jag vaknade runt halv 1 och så ringde simon och sa att han skulle komma rätt snart.
så då var det bara att sätta igång och fixa mig. sen kom han och jag var inte ens klar.
men ändå.
vi gick till ica lite senare handlade typ dricka och sådär.
sen på vägen hem kom vi på att han skulle baka, men då var pengarna slut så vi kunde inte handla till det. vi gick hem och tittade vad vi behövde. sen gick vi upp till ica igen senare.
vi lagade kyckling och poatisbollar, blev väl inte det bästa jag gjort men det gick ;)
sen kom paulina ner när vi bakade. snackade och sånt där. Trevligt!
sen var det dags att äta kladdkakan, den var riktigt god med misslyckad. för låg värme.
glodde på film gjorde vi också. bruce lee typ :) helt okej.
sen drog paulina hem och vi gick och la oss och då kom pappa hem också.

nu åkte simon hem för inte så länge sen. och imorgon börjar skolan :( uuuuucsh!

en bra dag igår allafall :)

roligaste komentaren;
du är så söt att jag bara inte kan vara snäll mot dig! - simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback