23 februari

åkte till simon igår vi tittade på tv och film :) han hade köpt en stor påse djungelvrål till mig <3
gulligt va?!
men allafall. åkte hem vid 2 eller nått idag, sen träffade jag paulina en stund.
sen bestämde jag att jag ville köpa en tröja idag så bad mamma om pengar sen ringde jag paulina frågade om hon skulle med till stan en snabbis. och det skulle hon för hon skulle till torshälla :)
så vi tog bussen till stan köpte min tröja, från gina. sen satte vi oss på makedonkan ett tag för hon skulle käka.
efter det tog vi bussen hem. träffade noemi på bussen så snackade lite. överraskad blev jag när jag klev av bussen också. han hälsade, minsannminsann haha.

Hörru mannen ;) ahhah roligt hade jag och paulina på bussen!

imorgon ska simon komma hit allafall får se om jag lagar mat till honom eller hur det blir.
han ska allafall baka kladdkaka till mig och paulina. :D

tjaarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback