yttligare en paus

har ganska bra flyt faktiskt. har bara gjort ett få tal fel och jag förstår det mesta :D
åh, jag blir glad när matten för en gångsskull fungerar. annars får jag liksom utbrott och grejer.
simon ringde nyss, så då tog jag en paus :)
ska nog sova hos honom imorgon. det är ju "sista chansen" innan julafton.

shit pommes liksom julafton är inte alls långt bort. bara 3 dagar kvar.
ärligt talat ser jag inte ens framemot det. jo julklapparna, det är nog fan det enda.
jag har inte ens en gnutta julkänsla oavsett hur många pepparkakor jag äter, hur mycket julmusik jag spelar, hur sugen jag än är på julmat, hur mycket julpynt som man ser. det känns helt enkelt inte som jul, jag känner mig inte som julig. kanske växer jag upp eller så är jag störd?
jaja kanske så kommer det, skit samma ändå tycker jag. vill inte ens fira jul iår. så är det oavsett julkänsla eller inte.

har ganska tråkigt så kommer nog något mer inlägg ikväll ;)
ni blir inte av med mig moahha

Kommentarer
Postat av: daniela

svar: köpte dom på nilsson's :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback