torsdag

jag berättar väl om min otroligt intressanta dag från början..

jag gick upp och badade när klockan ringde. simon låg kvar och sov. när jag badat klart gick jag in och störde honom. pussade och höll på. tillslut skulle vi äta frukost då slog mitt värsta morgonhumör till. insåg hur seg simon hade varit så det blev stressa till max för att hinna med bussen.
vi fick springa till bussen. ganska osmart eftersom att jag inte får springa direkt.
det var nog inte så bra för det gjorde så otroligt ont i min mage efter det så jag vet inte vad. kunde knappt lägga handen på.
i skolan höll vi på med bokföring igen. och det är ganska lätt när man väl får in snitsen på det ;)
blev klar med båda häftena och fick börja med extra uppgifter. Gick hem efter det.
fast först träffade jag simon och gick till spicy för att köpa mat.
tog en risk och testade något nytt kyckling med cashewnötter. vilken besvikelse, jag hade tänk mig något åt ming hållet men nej! det ska jag inte äta igen!!!

hemma har jag pluggat lite mer och ska fortsätta med det snart.

tjooosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback