shopping<333

idag har jag gjort av med fasligt mycket pengar.
det var så här att jag äntligen skulle köpa min digitalkamera :) så vi åkte till expert för att göra det.
sen skulle simon in på tuna park. då kommer jag ju på att det är rea, på något konstigt vänster hade jag glömt det.
så jag drog med simon runt tuna park i väldigt många affärer. han var nog inte så glad. men det var jag :D
åh vad bra jag mådde.
det här köpte jag;
två stora mysiga tröjor- Cubus
klänning- cubus
rakblad, nässtrips(sånna som tar bort porer)- Kicks
Vita leggings- Gina Tricot
Väska- Bianco

allt var inte på rea, men ändå. kanske tar kort och visar vad jag har köpt imorgon :)
ikväll ska jag till simon. lär väl inte göra så mycket, glo på tv och sådär. jag orkar faktiskt inte göra något heller, känner mig inte så pigg.

men nu ska jag läsa i min cosmo.
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Linn

åh vad otroligt trevligt med shopping. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback