sämre again

länge sen jag skrev, men har inte befunnit mig hemma på ett par dagar.

i fredags var jag ju hos simon som ni vet, vi bakade lite sen kom fredrik.
lördagen blir lite intressantare ;)
åkte till tuna och mötte anna och silvia. vi (eller jag) skulle köpa julklappar.
det gick väl sådär, köpte till alla utom simon. men det ska jag fixa i veckan har jag tänkt.
efter det åkte jag hem. ringde simon och bestämde att jag skulle komma till honom och sova.
så jag åt och fixade mig sen åkte jag dit.
vi gjorde inte så mycket kollade på film.

idag då väckte simon mig :O han trodde klockan var mer än den var.
till min stora besvikelse kunde jag inte somna om. så istället myste vi, det fick duga istället för sömn :D
sen åt vi frukost och sådär. vi bestämde att vi skulle sova hos mig inatt, sen bestämde vi att jag skulle åka hem och simon komma senare. sen ändrade vi oss igen och det blev så att vi skulle sova kvar hos honom istället hah
vi åkte till coop och handlade godis. sen när vi kom hem, mådde jag sämre så jag gick och la mig. och somnade. simon väckte mig när vi skulle äta och efter maten mådde jag ännu sämre.
så nu ligger jag hemma i min egen säng. jenny fick hämta mig.
mamma ringde doktorn mot min vilja som ska ringa upp snart. sen får vi se om jag måste till sjukan eller kan stanna hemma.

sorry för det konstiga inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback