matteprov

igår inhandlade jag ett par nya leggings och en top :)
sen tog jag bussen till simon.

imorse ville jag inget hellre än att ligga kvar och mysa och sova i några timmar till. men nej det gick ju inte :(
åkte till skolan och gjorde matte prov, hoppas hoppas att det blev godkänt.
sen åkte jag hem, mår jätte dåligt.
missade bussen så gick till åhlens en stund då fick jag hjälpa en tant att välja strumpbyxor hah :D
nu är jag ju hemma och idag ska jag försöka plugga massor så jag blir klar med det mesta :)
slutar nog skolan på fredag :D

hörs nog later


Kommentarer
Postat av: Nadja

svar: usch de där lät ju inte roligt alls =(( jag hoppas du inte behöver lida alltför mkt och att du blir frisk snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback