Lucia

morfar fick skjutsa mig till simon igår :)

imorse väckte simon mig först för att fråga om jag skulle äta frukost. svaret han fick; NEJ!
sen väckte han mig 07.38 (bussen gick 47) och säger att jag ska gå upp. svaret han fick; NEJ jag orkar inte.
men jag gick upp iallafall och fick stressa, sen missade vi bussen.

jag begav mig till glädjedödaren, skolan!
skrev om mitt bästa/sämsta köp och typ lite annat.
trodde vi skulle ha lucia, men nej det blev inget sånt i år.
iallafall gick jag hem halv 12
då hann jag bara träffa silvia och simon i någon sekund :(:(

imorgon börjar jullovet för de flesta på jb.
även för mig för jag tänker inte gå för att jobba med matte som jag kan göra hemma. mamma får sjukanmäla mig istället. tror inte ens att jag orkar gå imorgon.
så nu kan jag säga;
ÄNTLIGEN JULLOV<33

en till sak bara....
mamma skickade sms att en doktor ska ringa idag.
inte mina läkare utan en annan, så vi får se vad han har att säga.

hörs sen.
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback