juldagen

igår var väl trevligt. maten var väl ingen höjdare men annars så.
lite bersviken eftersom jag inte fick en digitalkamera som jag önskat mig.
det här fick jag;
present kort på percing
pengar
ansiktsgrejs
pengar till mobilen
morgonrock
bäddset
täcke
och lite mer.
när vi skulle åka hem fick jag skjuts till simon.

imorse vaknade jag jätte tidigt av att jag hade så ont i ryggen. visste inte vart jag skulle ta vägen. tog en tablett men det hjälpte inte. tillslut fick pappa hämta mig :(
iallafall tog jag yttligare en tablett när jag kom hem. och sen la jag mig och somnade.
pappa väckte mig halv 3 för vid 3 skulle mormor och morfar komma och äta julmat. tur att min mamma kan laga mat iallafall :)
dom åkte hem för en liten stund sen så nu ska jag ta det lungt hela kvällen.

tjolahopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback