ingen rubrik

sitter i skolan. ångrar att jag inte "försov" mig imorse. då kunde jag myst med simon och fått sova lite till.
jag kan blogga lite för har inte så mycket att göra.
där ljög jag, jag har egentligen ganska mycket att göra men jag kommer inte igång.

första advent;
igår var det första advent, alltså typ mega stress till julafton.
gissa vem som inte har köpt en enda julklapp, gissa vem som inte har råd med julklappar, eller vet vad hon ska köpa. JAG!
Very important message to my friends!
köp inga julklappar åt mig, för jag har inte råd att köpa åt er. Jag tycker vi gör något tillsammans istället på lovet. Känner mig dum men så är det :( <3

tillbaka till gårdagen.
jag sov mesta delen av dagen. ovanligt trött. Liksom vänj dig du kommer vara så nu i typ 1 år framåt.
jaja iallafall vaknade jag klockan 2 och vid 3 var jag påväg till simon.
när jag kom dit kollade han på film hahah bewitched kissade nästan på mig. sen förklarade han att Lina kollade på den och han fick inte välja hahah
resten av kvällen spenderade vi framför tvn och vi åkte en sväng till konsum också köpte största godispåsen ever.
åt inte ens hälften, då känner man sig dålig :(
vi kollade på 1408 innan vi sov, den var ganska läskig men jag trodde den skulle vara bättre.
jag drömde en jätte läskig mardröm inatt sen kunde jag inte sova och grejer. är fortfarande rädd.

VIKTIGT MEDDELADNDE TILL SILVIA!
Kent biljetterna är slut :(:(:(

nu ska jag återgå till mitt "arbetande"
tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback