fruktsallad och julklappsshoppning

kim skjutsade oss hem till mig igår. vi handlade sen gjorde vi en fruktsallad, den vart väldigt god :)
kollade på sex and the city, äntligen kan jag kolla på det på kvällarna och slippa oroa mig för att jag ska upp tidigt.
iallafall var vi väldigt trötta så vi gick och la oss efter det.

idag vaknade jag av ett sms från bella, svarade inte ens somnade om direkt.
för stunden var hon inte värd något eftersom hon störde min sömn hah.
sen efter någon timma vaknade simon och kunde inte somna om. det kunde inte jag heller efter ett antal misslyckade försök att somna om. (simon var den som gjorde att det misslyckades)
iallafall käkade vi frukost efter ett tag. jag drack cola. jag tog ju faktiskt medicin, det kan man inte svälja med mjölk och absolut inte vatten! drack för er som vill veta också ett glas oboy!
sen segade vi oss, låg vid datan, jag badade sen drog vi till stan. Simon skulle handla julklappar, hahaha.
åh, ni anar inte hur roligt det låter.
blev inte så länge på stan eftersom han inte orkade gå runt i affärer och leta efter massa julklappar, det skulle han göra mer en annan dag. (alltså han ska åka med sin mamma så hon får välja ut något. skönt att jag slipper för en gångsskull ;)
åt glass på makedonkan. tyckte så synd om en liten flicka som hade tappat sin mobil.
sen åkte vi hem.
nu har jag städat mitt rum, bäddat rent i sängen och sånt.
så nu väntar jag på elin :D

P.S har även skällt lite på Paulin, ang. hennes bloggande. När jag har tid att läsa skriver hon inte alls, men när jag inte hinner då skriver hon massor. så nu ska jag läsa hennes blogg och några andras.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Paulin

HAHAHA ! du är så söt xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback