filmer och fika

igår kollade vi på the hitcher, simon fick den i julklapp och jag har tjatat i 45678 år att vi ska se den.
jag tyckte att den var bra, vi ska se orginalet någon dag också.
sen kollade vi på K1 resten av kvällen, det var väl inte det roligaste, man fanns inget annat.

har sovit väldigt dåligt inatt, aldrig riktigt somnat. sen imorse väckte simon mig. då vägrade jag gå upp.
men tillslut så pallrade jag mig upp ur sängen och gick ner till tvn.
simons pappa kom med mjölk och bröd så vi kunde äta frukost, så det gjorde vi. simon tvingade mig :(

iallafall så bestämde jag med silvia att vi skulle ses idag och fika..
sen så började simon och jag kolla på film, when a stranger calls. den var också bra.
simons pappa skjutsade mig till stan efter det. sen mötte jag silvia och vi fikade.
sen dog jag av kissnödighet så vi gick runt och letade efter en toa. men istället tog jag bussen hem.
nu sitter jag här, och har ingen aning vad jag ska göra ikväll. antingen blir det tillbaka till simon eller så ska jag vara hemma och sega och kolla på despo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback