dan före dan

simon ringde igår kväll efter att jag hade försökt få tag på honom i flera timmar.
de hämtade mig iallafall.
men vi kom inte härifrån förrns efter en halvtimma kanske. eftersom att alla skulle hälsa på alla.
hemma hos simon hade vi myskväll med film. det blev super bad (super sugen)
jag trodde den skulle vara jätte bra, men den var bara rolig i början. så vi kollade inte ens klart.
vi gick och la oss tidigt.
imorse vaknade vi typ 11, då ville jag såklart sova lite till.
men somnade aldrig riktigt om. vi åt frukost och sånt sen åkte vi till tuna. simon hade julklappar kvar att köpa.
iallafall var vi där ett tag, träffade min stora syster. sen tog vi bussen hem, jag hit och han hem till sig.

imorgon är det julafton. jag ser inte ens framemot det.
hoppas jag kan träffa simon ändå på kvällen. annars blir det inte förrns på onsdag :(:(

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback