dagarna, dagen efter

har inte blivit något bloggande sen i lördags. har ju varit hos simon :)

i lördags var vi med fredrik och fille. gjorde inte så mycket. satt hemma hos simon. kollade på tv och pratade. blev jätte arg på simon också men det löste vi :)

på söndagen ville jag verkligen inte gå upp. men gjorde det tillslut och simon tvingade mig att äta frukost :(
sen kollade vi bara på tv och tog det lungt. vi bakade rulltårta också.
egentligen skulle jag åkt hem men stannade en natt till.
vi drog till ahlström lite senare. snubbarna skulle röka vattenpipa. sen åkte vi hem på kvällen.

idag har jag ju sovmorgon till 10 i 12 men eftersom jag hade datan och allt hemma så åkte jag hem när simon drog till skolan.
träffade sebbe på bussen så snackade med honom. fixade mig sen åkte jag tillbaka lite tidigare för att träffa simon. då träffar jag sebbe på bussen igen haha
så hänkade på honom till flaneur han skulle också träffa simon.
sen började jag ju skolan. så gick dit och gjorde mitt speech fick massor av beröm :D
efter det gick jag hem, mådde inte bra och var tvungen att gå till ungdomsm. för att fixa lite.
sen köpte jag mat och nu är jag hemma.

det är alltid lika trevligt att få skäll när du gjort fel. IDIOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback