årets sista lista

sammanfattning år 2007;

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp
2. höll du några av dina nyårslöften?

nej, minns inte ens om jag hade några.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej
4. dog någon som stod dig nära?

nej
5. vilka länder besökte du?
 
inga :(

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
 
jag vet inte.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

5 januari
8. vad var din största framgång 2007?

att jag har klarat av en termin i gymnasiet, trots att jag är sjuk
9. största misstaget?

jag vet inte.
10. har du varit sjuk elr skadat dig?

ja
11. bästa köpet?

min digitalkamera
12. vad spenderade du mest pengar på?

digitalkamera, kläder osv.
13. gjorde någonting dig riktigt glad?

ja, massor
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

graduation song 9E<3
15. var du gladare elr ledsnare i år jämfört med tidigare år?

både och.
16. vad önskar du att du gjort mer?

träffat mina vänner mer.
17. vad önskar du att du gjort mindre?

jag vet inte.
18. hur tillbringade du julen?

med familjen. och simon på kvällen.
19. blev du kär i år?

kärare<3
20. hur många one night stands?

inga
21. favoritprogram på TV?
 
flera stycken.

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

njae tror inte det
23. bästa boken du läste i år?

har nog inte läst någon bra bok iår :(
24. största musikaliska upptäckten?

ingen aning
25. något du önskade dig & fick?
 
ja

26. något du önskade dig men inte fick?

tror det
27. årets bästa film?

the notebook<333
28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?

firade med vänner & familj
29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja, att slippa vara sjuk
30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?

vet inte
31. vad fick dig att må bra?

vänner och simon<3
32. vilken kändis var du mest sugen på?

cristiano ronaldo.
33. vem saknade du?

min gammelmormor<3
34. de bästa nya människorna du träffade?

de bästa är de som jag redan kände<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback