2007

Det här året har varit som de flesta år. De har innehållit både glädje och sorg, smärta. Det är har varit lätt och svårt.

I Januari blev jag tillsammans med världens bästa kille, igen. 
jag slutade 9an och splittrades från världens bästa klass. I Augusti började jag gymnasiet och det vart en stor skillnad.  
Under hösten blev jag även sjuk. Och till nästa nyår kommer jag att vara frisk.
Det har hänt väldigt mycket under det här året, och nu är det dags att lämna 2007 bakom sig och fortsätta på 2008.

Jag hoppas på att det ska bli ett bra år, men det hoppas man ju varje år.
Ikväll hinner jag nog inte skriva mer, så jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Och jag hoppas att ni fortsätter läsa nästa år :)
(hade inte tid att göra en riktig sammanfattning av året, men ni kan ju alltid läsa gamla inlägg)
puss/ Emma :)



Kommentarer
Postat av: Fenix

Hoppas att du får ett friskt nytt år :) Gott nytt på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback