våran händelserika kväll ;)

elin kom till mig efter ett tag. snackade lite om vad kvällen kunde bjuda oss på ;)
nån hade sagt att det var fest i lunby, så vi tänkte att vi lika gärna kunde dra och checka läget.
så jag åt, fixade mig sen drog vi.
cyklade runt hela lunby, såg knappt en kotte. hittade nån stig i skogen som gick precis utanför parken zoo. fick inte tag på nån som man kunde träffa. såg 4 harar på en fotbollsplan. sen fick vi tag på mathilda så vi träffade henne. pratade med polisen, dom hade väldigt tråkigt det märkte man på dom.
sen drog vi hem. livrädd när vi cyklade vid skogen.
har varit roligt ändå ikväll :)
nu sitter jag här ett tag sen sover jag nog. känner mig ganska seg redan.

ciiiiao!

Kommentarer
Postat av: niklasb

Svar, Tacxk så mycket=) Det gläjder mig att få höra att jag är rolig. vad gör du idagdå??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback