torsdag fredag

igår var det världens tråkigaste dag.
jag skulle till slagsta glass, men blev inte så.
jag skulle till silvia, men blev inte så.
jag ville på bio, men blev inte så.
jag skulle gå ut och gå med bella, men det blev inte så.
försökte sova lite halv tidigt men somnade iallafall inte förrns halv 3 kanske :/
vaknade dö tidigt idag. min första tanke var idag ska jag göra något. och så blev det. först var jag hos mormor & morfar, sen handlade vi på willys sen var jag med elin. vi åkte till andré och jeppe. jeppe drog fort. så vi gick och träffade älskling en stund<3 sen hem till andré och glodde på the holiday. sen hämtade elins mamma oss och nu är jag hemma. dö hungrig, men det är ingen annan så får vääänta. ska träffa elin sen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback