sol sol sol<3<3<3

paulina sov här måndag till tisdag.
moffade och glodde på film. pratade hela natten och så. saknar det.
sov till typ 1 och sen segade vi framför tvn och sen var det dags för paulina att dra hemmåt.
simon kom till mig på kvällen igår. vi kollade på so you think you can dance och scary movie 1
sov ju verkligen skit bra inatt. han snarkade och slog mig i ansiktet. men sov rätt länge allafall.
han drog hem tidigt :( så jag har solat hela dagen. och pratat med paulina i fonen.
nu ska jag snart bada och sen gå till ica och handla lite.
tror det blir att sova själv inatt. :| ordnar sig väl.
ska nog gå en promenad med donna senare. vara lite duktig.

tjarrå!

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

sol sol sol=) helt rätt där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback