sjuk :'/

jag är fortfarande sjuk
gissa hur bra det känns?!
röööv säger jag bara.
missa första veckan i skolan, i gymnasiet också. nu börjar alla komma in i allt med nya lektioner och det. men jag ligger hemma och oroar mig för hur allt kommer bli.
verkligen super kul.
fredag imorgon, vet inte om jag ska gå.
lily fyller imorgon, måste köpa något och måste träffa simon!
idag har jag gjort lite nytta iallafall. anmält mig och silvia till ragga.


silvia;
du är min bästa vän.
och i tre år har jag träffat dig, oftast varje dag!
så förstå hur tomt det är. hur mycket jag saknar dig. det är galet.
jag saknar oss. vi hade våra saker, det som ingen annan förstår sig på.
och jag vet att det alltid är du & jag oavsett vad eller hur långt det är ifrån oss.
men utan att gå i samma klass och skola kan vi inte göra som förut.
jag har inte träffat dig än sen skolan började. vågar knappt det, kommer gråta och vägra släppa taget om dig.
jag vet att det blir bra, men aldrig som förut.
men iallafall Jag älskar dig oändligt mycket silvia!
min bästa vän<3
//din emma :)
 


Kommentarer
Postat av: Silvia

Ååh, jag förstår precis vad du menar, ingenting är sig likt utan dig. Ingen förstår mina skumma ljud lika bra som du, ingen förstår när jag bara inte orkar prata. Ingen förstår vad råttosöto&sötoråtto är och vad det innebär. jag älskar&saknar dig. <3

Postat av: Mathilda

Haha ben&jerrys finns på pressbyrån dem små och på IcaMaxi dem stora ;)

2007-09-01 @ 00:30:22
URL: http://bulleens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback