måndag

idag har jag hunnit med riktigt mycket, kanske är så när man går upp tidigt? ;)

bad nån väcka mig 10 om det var fint väder, 12 om det var dåligt. för skulle vara på ungdomsmottagningen 14. så var det fint ville jag hinna sola innan.
iallafall väckte pappa mig 10. gick upp och solade och pratade i fonen. sen badade jag och klädde på mig. sen ringer simon och säger att jag kan börja gå mot tuna nu. jag som trodde han skulle åka själv eftersom han sa det. men så var det inte, så pappa skjutsade mig till tuna. vi köpte det vi skulle. och jag tog bussen till stan. mötte silvia och gick och köpte cocos olja ska tydligen hjälpa till att bli brunare eller nått. gick till ungdomsm. kom dit tidigt men fick komma in direkt. det tog typ 5 minuter sen klart och jag fick pysa hemmåt. paulin mötte oss på stan så åkte vi hem till mig, solade och badade.
riktigt trött nu så ska äta och sen bara ta det lungt.

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback