kräftor<3

igår;
det var kräftskiva på gården.
jag och simon skulle vara barnvakt. men ungarna såg man knappt på hela kvällen.
dom var ute och lekte och grejer och var hos deras föräldrar haha.
iallafall moffade simon och jag (mest jag) i oss två kilo kräftor, hur underbart var inte det?
efter det kollade vi film. 
fast det var rätt störande med folk som sprang ut och in och pratade med oss och skrek på andra.
men iallafall så såg vi rush hour 1 sen mysde vi länge. mamma kom hem och dampade, men störde inte oss direkt egentligen.
när vi skulle sova la vi madrasser på golvet men ändrade oss och la oss i sängen igen.
hur intressant var det där hahah?!

idag;
sov, åt, mysde. sen åkte simon hem och jag har legat i min säng största delen av dagen.
kollade på secret window, den var bra men läskig.
snackat med silvia i fonen jätte länge<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt!

Postat av: paulin

kräftor (a) såå gott !

2007-08-16 @ 11:10:57
URL: http://paaulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback