igår och idag

var i skolan igår, sen mötte jag simon och vi gick till kyrkogården.
önskar det var lättare att gå dit. men det gör ont i hela min kropp och jag vill bara krypa i hop.
la iallafall en blomma.
sen gick vi till makedonkan och drack milkshake.
åkte hem till simon, träffade dahlman på bussen.
hos simon bakade vi kladdkaka och sådär. började må sämre igen.
men sov där, och bestämde med mamma att jag skulle se hur jag mådde idag. och bestämma då hur jag gjorde med skolan.
vaknade och kände att jag mådde inte alls bra, så jag sjukanmälde mig och somnade om.
sov ett tag, vaknade tog det lungt, käkade sen åkte jag hem.
mår riktigt dåligt har knappt kunnat gå idag.
simon är också sjuk förlåt baby :(<3

tror nog jag blir hemma imorgon också.
känns jätte dåligt att missa första veckan, men liksom what to do?!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback