If I used to love you baby!

det var länge sen jag skrev nu :O
fikade med beccis i torsdags och sen var jag med bella på kvällen.
på fredagen kom familjen hem, en dag tidigare :(
skulle varit med simon men så blev det inte.
istället blev det paaarty med paulina, elin, amanda och massor i rothoffsparken. hade roligt, drack inte men ändå.
tog bussen hem och sov. på natten väckte simon mig pratade ett tag.
i lördags solade jag. sen drog jag till simon<3
idag har simon och jag rensat hans rum! sen hämtade mamma och pappa mig och när jag kom hem badade jag.
imorgon ska jag till ungdomsmottagningen :/ bajs typ.

7 månader idag<3<3<3

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Låter ändå som du haft det bra dom här dagarna, vad gör du idagdå?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback