ibland så är jag konstig

idag har faktiskt varit en jobbig dag. jag fick besked om att jag kom in på skolan jag ville gå på.
och ändå kändes det hemskt efter att jag gråtit av glädje. kanske var det jobbigt för jag har vant mig vid tanken på att gå på eskil.
gå med gamla klass kompisar, inte samma klass kanske men samma skola.
jag vet inte. men nu har jag kryssat i rutan där det står JA jag accepterar erbjuden plats. jag har skrivit på och mamma har också gjort det.
nu blir det rekarne skolan på måndag. det blir nog bra.
ser inte fram mot att börja skolan oavsett vart jag ska gå.
nog om det.

ska åka till simon om någon timma. sen imorgon är det å-festen till på lördag.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hehe tack för kommentaren. Javisst är den! grymt bra ;)

Postat av: paulin

tror oxå att det kmr bli bra. oroa dej inte :) vi alla känner likadant. <3

2007-08-16 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback