fix you

bella kom ner igår och kollade på film. heartbreakers.
sov ensam inatt och det gick mycket bättre.
iallafall var det nån jävel som ringde och väckte mig dööö tidigt, för att fråga om soltid. HON VILLE SOLA KL.1!!!! kunde hon inte väntat nån timma med att ringa då eller?
jag kunde typ inte somna om allafall och beccis skickade sms att hon skulle hem och fixa sig. så lika bra att jag satte igång också.
mötte henne på stan typ 2 satte oss på 21an<3 sen gick vi runt på stan. jag hittade hur mycket som helst.
tog bussen hem och nu ska jag typ snart börja städa. trååk men måste.

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Jag tycker din blogg är grymt bra faktiskt. Har läst den ett par gånger oså. Men keep going 
/Niklas

Postat av: Anonym

städa é myyys:))

2007-08-03 @ 13:21:05
URL: http://paulinalevo.blogg.se
Postat av: felicia

gillar inte att städa :/
Vad gillar du mest? Pepsi eller cola? rösta på min sida!

2007-08-03 @ 18:31:36
URL: http://feliciiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback