å-festen dag 3

ville egentligen inte se något annat än fyrverkerierna, så tog 21.25 bussen mötte dom andra gick runt ett tag. glodde på fyrverkerierna och sen mötte jag simon. vi gick runt, lämnade av silvia och sen till bussen. åkte hem till simon. glodde på tv, myste och sov.

sista dagen på sommarlovet;
idag vaknade vi sent men jag ville sova längre ändå, fick jag det? nej
gick upp åt frukost och så. sen tog jag bussen hem.
kom hem hade utbrott.
bokade biljetter åt mig och simon till simpson movie.
gjorde mig iordning, en timma senare satt jag på bussen. 
mötte simon hämtade biljetterna gick till godisland. stötte på lily, köpte godis gick till bion satt ute.
filmen var jätte bra liksom SIMPSONS!
tog bussen hem mötte bella vid ica sen hem.
nu har jag planerat hur jag ska till skolan imorgon. liksom sista dagen på sommarlovet. hur sorgligt som helst.

ciiiiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback