å-festen dag 2

tog bussen ner på stan med bella halv 8 mötte tjejorna utanför gamla robbans. och smarta jag hade på mig leggings så jag frös ihjäl helt och hållet. vi gick runt ett tag, satte oss på makedonkan ett tag sen gick vi tillbaka till strömsholmen. lily, jag, anna och lilys kusin åkte en karussell. så jävla roligt.
egentligen gick vi mest runt hela kvällen. gick tillbaka till makedonkan och satt där så ringde simon och sa att han var utanför så då gick vi till honom.
jag skulle sova hos honom och dom andra skulle snart hem så sa hejdå och gick lite med dom. ahlström, calle, max, ludde, garre, luddes syrra, fader, sonny och nåra fler. men simon tyckte vi skulle åka hem så tog kvart över 11 bussen hem.  glodde på tv och så sen sov vi.

idag vaknade alldeles för tidigt.
men gick upp och glodde när simon, rebecca och kim körde super mario.  sen bestämde vi att vi skulle till slagsta glass, men det tog nåra timmar innan vi kom iväg. det var jag, simon, kim, rebecca, hennes syster och hennes kompis. efter det skulle vi till mestaria, men dom skjutsade hem mig istället.
nu sitter jag här.
får se hur det blir ikväll, tror jag ska ner en sväng på stan kolla fyrverkerierna, sista kvällen ju.
men vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback