27 augusti

Margit Bergkvist
13 oktober 1917
27 augusti 2006

vila i frid
underbaraste gammel mormor

igår var det 1 år sen du försvann.
jag minns den dagen. jag minns telefonsamtalet jag fick av pappa, när han sa att du var borta.
jag minns dig, det kommer jag alltid att göra. jag vill bli som du när jag blir gammal.
du var en sån otrolig människa. du tog hand och brydde dig om alla.
det är så tomt, och det gör ont utan dig. ett år känns som en evighet.
och det kommer bara bli fler och fler år. jag önskar det vore annorlunda.
jag är är glad att jag fick lära känna dig, att du var min gammel mormor.
du var bäst! jag saknar dig oändligt!
sov gott!♥

jag var hos dig på kyrkogården och la en blomma igår.
jag vill kunna gå oftare, sitta där hos dig men jag kan inte. det blir för mycket för mig. så jag hoppas att du vet att det inte är med meningen.
jag hade med mig simon, ser du hur bra han är. du skulle tycka om honom.
jag saknar dig så mycket!
önskar att du var här.

// din emma :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback