What comes around goes around

nationella i matte idag, gick inte bra. nästa fredag är det ett till.  haata!
mådde inge bra så skippade bilden gick och åt sen åkte jag hem.
har bara legat i soffan sen dess. sen ringde simon♥ så pratade vi jätte länge.
pappa har varit iväg och klippt katten idag. hon ser inte helt klok ut. ingen päls på kroppen, bara på svans, tassar och huvet. helt synd om henne men hon är söt ändå. min bebis<3
ikväll händer det ingenting vad jag vet, blir väl prata i fonen och sådär.

Just tell me why me, this time, why not Peyton? 
I can't say anything bad about Peyton. She's my friend, she's your best friend!
That's okay, you can say bad things about her.
Oh, Brooke... The truth is, I care about Peyton.
Then what is the difference?
The difference? The difference is I love you, Brooke! I want to be with you, not Peyton.
But why? I need to know why.


one tree hill så underbart! ♥

och jag önskar, jag önskar verkligen.

/ emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback