Was it good for you?

simon sov här inatt. vi tittade på 300 och jag tyckte inte den var så värst bra, somnade nästan. men han tyckte om den så..
vaknade väl lite halv tidigt idag. då tittade vi på The holiday. den var jättebra. jag älskar den!
hoppade studsmatta sen åkte han hem typ.
då bestämde jag och lily att vi skulle ses. så fixade mig och åkte till henne. när jag hade kommit till henne gick vi till stan. det var kallt och jag hade ingen jacka. vi ringde anna på vägen och frågade om hon skulle med men hon ville inte. hon hade ont i magen :( synd.
vi vandrade runt i nåra timmar på stan. hittade massor! men jag är fattiglapp. sen gick vi till makedonkan och satte oss där käkade och snackade och sådär. sen tog jag bussen hem.
och nu sitter jag här. har inga planer för ikväll. jag kommer missa despo för pappa ska se på fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback