Twenty-something girls vs. thirty-something women

igår kväll tittade jag på film med bella :) Walking tall tror jag den hette. helt okej att se.
sen gick jag hem satt vid datan ett tag sen gick jag och la mig.

idag har jag äntligen sovit ut. mamma ringde och väckte mig 2 så har verkligen fått sova länge. strax efter det ringde jenny och frågade om jag kunde hämte kevin från dagis så jag badade och sen gick jag och hämtade honom. fick ju 20 kronor ;)
när jag kom hem igen tittade jag klart på Coach Carter den gick på tv, den är så bra! jag älskar den! 
och nu sitter jag här.
tror inte jag ska göra något speciellt idag, kanske hämta min ring men inget annat bestämt.
så blir väl ta det lungt, glo på tv och sådär.  inget greys ikväll, men lustgården och sex and the city :D

Silvia kommer hem idag också :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback