The fuck buddy

igår kväll åkte jag till simon <3
blev typ bestämt i sista sekund så fick springa till bussen.
vi gjorde inget speciellt. käkade m&m och glodde på tv. vi skulle se the host, men tog så lång tid och vi var trötta så ställde klockan på 02.15 för då skulle den vara klar så sov vi en stund. när vi vaknade orkade ingen titta på film så vi somnade om igen.
filmen såg vi imorse istället. inte så bra faktiskt. 
mamma och pappa hämtade mig kvart i 4 för vi skulle till mormor och morfar och käka smörgåstårta. gott!
tomas, heidi och ungarna, magnus och annelie var där också :)
så söt min kusin är;
G: min emma
E: din emma? ingen annans?
G: nä min emma bara min emma!
jag total smälte, men det kan man ju förstå?!
när vi kom hem badade jag. skulle aldrig klara mig utan mitt badkar.
sen städade jag. bytte sängkläder också. sen var det dags för O.C. så otroligt bra! jag älskar!
efter o.c ringde jag simon. han var hos jocke så jag ville inte störa. efter det ringde jag silvia mycket roligare (a)
när vi lagt på ringde jag paulina, men hon svarade inte idag heller. så om du ser det här, RING MIG!
ja, jag pratar mycket i fonen. skulle inte klara mig utan den heller faktiskt.
det är ju första april idag. jag har inte blivit lurad. jag har inte lurat någon heller.
nu är det bara 10dagar kvar tills jag fyller.
studsmattan har kommit upp nu också ;) braigt :)

aja ska väl sitta här resten av kvällen eller kanske titta på film..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback