The big time

skolan började idag.. inte roligt. fybubblan alltså!
men det var väl rätt okej ändå.
var hos doktorn, hon sa Oj, det här ser inte bra ut. men vi ger penecillin en chans.
så fick medecin. men ska tillbaka om nån vecka igen.  då är det kört om det inte hjälper.
gjorde nationella i matte muntligt, shiiit va nervös jag var. men det gick väl helt okej 4 av 8 poäng.
om jag gör bra i från mig på nationella höjer mats mig till VG. coolt va?!
fick veta vilken linje jag kom in på. kom in på Sam på eskil. bad om en lapp att få byta till rekarne så nu får jag se hur jag gör. vill men ändå inte.
han sa att det är låga intagningspoäng för frisör i år 215poäng. så om jag höjer mig till allafall 220 finns det en chans för mig. tror inte jag klarar det, men jag ska försöka.
efter skolan åkte jag och simon till tuna köpte min födelsedags present. det blev en vit topp från vila. tack älskling<3
sen hem till honom och sen åkte jag hem igen.

jag fyller ju imorgon, men min familj gav mig idag ändå så pappa fick vara med. fast jag ville ha dom imorgon.
dom sa till mig att gå in och lägga mig sen sjöng dom och gav mig presenter.
jag fick en ny mobil. Sony ericsson w200i tror jag den heter. blev först besviken för jag ville ha en annan, men nu börjar jag digga den. den har en upptagetton, så nu jävlar vill jag inte snacka så trycker jag på den :D haha
fick lite gulliga saker av mina systrar att dom ska vara snälla en dag och sådär.
tack för allt!

imorgon är det 1år sedan vi blev tillsammans första gången.
mycket har hänt sen dess. väldigt mycket.
jag ser fortfarande tillbaka på många stunder med hat. men vi hade det bra ett tag där också.
men inget som var då kan bli bättre än det är nu. den tiden ifrån varandra behövdes nog.
annars skulle det inte vara så här bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback