The agony and the "Q"-tacy"

igår när jag var i sporthallen ringde simon och sa att linda hade ringt honom och sagt att jag skulle komma till henne och vara med kristian. tyvärr så kunde ju jag inte, ångrar lite för ville verkligen träffa honom. men hoppas det kommer fler chanser.
åkte till simon, gjorde inte så mycket gick och köpte pizza tittade på film.
när vi gick till konsum hade vi med oss milton (lilla söta hunden) sen sitter det två stora hundar utanför och en hund sliter loss sitt halsband och springer mot milton, lina tog upp milton och gick in i affären och den andra hunden går efter :O helt läskigt var det.
på natten somnade jag i mikes säng sen väkte simon mig så gick vi och sov.
idag har vi inte gjort någonting, bara suttit i mikes rum och tittat när han spelade. simon hjälpte han på traven.

när jag ska gå till min buss på stan idag mötte jag claudia, thessa och deras vänner. jag skämdes rätt mycket för mitt hår var flottigt och fult jag var dödstrött & utan smink, no vacker syn.
pratade lite och barbie lånade min phone. sen gick dom till sin buss och jag till min.
nu är jag hemma. helt slut efter en dag full av ingenting.
ska bara ta det lungt tror jag men vet ju aldrig ;)
imorgon ska jag till mina kusiner fira lillungen som fyllde igår GRATTIS!
får väl min present också (a) sen till simon tror jag<3

förresten så vann kenny & dom igår, med 11 poäng.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback