Shortcomings

igår kväll tittade jag på film.
Inre kretsen (the in crowd) var helt okej. blev lite halv rädd ibland.
och i pauserna tittade jag på How to lose a guy in 10 days. den tycker jag om :)
sen gick jag och la mig.

 you can't lose something you never had.

blev väckt av mamma 10, när hon ringde för att berätta att jag har tid hos ungdomsmottagningen den 11. då var jag väldans glad. inte riktigt men ändå. 
kunde inte somna om efter det så gick upp tog det lungt sen badade jag och gick ut och satte mig. då hade mamma redan kommit hem och satt där ute med jenny och mona så där har vi suttit hela dagen. kom in för en liten stund sen. annika har varit här ett tag också. marija olivia och gabriel också.
snackat rätt mycket i fonen idag också, som vanligt :P
får se vad som händer ikväll, frågade om simon ville träffas men lät inte så. men man vet ju aldrig ;)

tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback