Sex and another city

måndag. ny vecka och skola. usch!
började med engelska, debatten blev flyttad igen. till torsdag men det var tur.
kommer ändå inte gå bra.
eftersom nåra gjorde nationella muntligt och vi redan hade gjort fick vi gå till bibliotektet kolla efter engelska böcker men hittade inga. då gick vi upp igen. då blev jag simon tony och rickhard sugna på glass så vi gick till träffis och köpte. sen satt vi där och käkade och snackade.
då var lektionen redan slut så vi gick till lunchen. men det var riktigt vidrig mat så ingen ville äta.
efter det var det hemkunskap, tyvärr så lagade vi ingen mat. för vi hade teori, det ska vi ha i 3 veckor :/
på svenskan skulle vi se på vårat mästerverk. (filmen vi spelade in igår) men det gick inte.
sen skulle skoldagen som vanligt avslutas med no.. husbygge, det går väl sådär. fint blir det inte. just nu orkar man inte lägga ner mycket tid på det så lite tid så man hinner inte.
fluff kom och då skulle jag hjälpa honom skriva på tavlan. men helt plötsligt får jag något i ögat. ont gjorde det. tårarna forsade från det ögat och skrattade samtidigt. helt cp. andreas fick låsa upp toan så fick jag försöka laga ögat. tillslut blev det väl rätt bra. lite ont gör det fortfarande men så kan det vara.
jag och andré gick till makedonkan efter skolan. äntligen fick jag mat. sen missade jag precis bussen så fick sitta och vänta.
nu är jag hemma. bråkat med min pappa. det är ju inte så svårt att göra. IDIOOOOOT!

imorgon är det avslutningsfoto, riktigt sorligt känns det. sista klassfotot. det kommer bli lite konstigt. men så blir det väl när man får veta allt i sista sekunden. som vanligt! aja..

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback