Running with scissors

skola idag som vanligt.
men veckan har gått fort faktiskt, imorgon är det fredag.
tänkte åkta till tuna eller stan idag efter skolan men ingen kunde eller ville hänka på.
men kunde ändå inte för farmor kom hit. fick pengar 500.Tack<3
så nu kan jag shoppa :D men ska inte slösa den här gången. ska försöka vara sparsam. en första gång för allt ;)
vi satt och pratade jätte länge. jag mamma pappa och farmor. det var roligt. skrattade ihjäl mig. hon är så rolig min farmor. många historier fick man höra. det var synd att farfar inte kom också. men han var upptagen.
ikväll är det lugna puckar här va. ska sitta här och glo lite på tv och så.

det är väldigt tagiskt att msn inte funkar just nuu.. aaah!

imorgon vill jag till stan eller tuna så ska försöka få med någon.

men nu ska ni få höra förresten!
spindlar kan typ flyga :/ för idag flög en spindel och typ satte sig på min näsa och sen på armen. det var värsta läskigt!
och ludde var i skolan idag också. vi har saknat dig!<3

tjosan så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback