No ands ifs or butts

åkte till simon igår. vi satt vid datan mest sen tittade vi på Eragon. den var helt okej.
vi sov länge idag, till halv 12. inte så länge, men det är länge för oss.
då gick vi in och väckte mike sen satt vi vid datan. dom spelade..
efter ett tag käkade vi frukost. sen gick vi tillbaka till datan. där satt vi hela dagen. eller jag låg.
sen tog jag bussen hem. när jag kom hem åt jag. första grillade maten iår! riktigt gott!

jag har en infalmmation i min tå. och det är inte roligt!
jag kan knappt gå, och ont gör det.
USCH!

Grattis Izabella! hoppas du har fått en jätte bra födelsedag. ♥

måste skriva rent no:n också, för det gjorde jag inte i fredags men det tar ju inte så lång tid. annars ska jag bara ta det lungt ikväll.

hur kunde du vara arg på mig när du gjort nästan samma sak och inte ens berättat förräns nu?!
som tur så ordnade det sig.

min födelsedag närmar sig nu, bara 3 dagar kvar nu. gud, snart är den här. den dagen jag drömt mardrömmar om i över ett halv år nu. men det blir nog kanske bättre än jag tror. vem vet?

pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback