My motherboard, myself

okej idag mår jag mycket bättre. igår var verkligen en nära dödenupplevelse, typ.
men nog om det.
när jag vaknade imorse sken solen in i mitt rum, det var bra. trots att tiden jag vaknade på inte var lika bra. 8.50 :|
mådde bra när jag vaknade inget illa mående, bara förkylning.
men illamåendet kom tillbaka lite grann men inte så farlig. nu är det rätt lungt. förkyld (popcorn röst) lite häning sådär.
hängde med pappa och hämtade fyllekajorna ;) (mamma & anna) haha nädå.. var rätt roligt, brukar irritera mig men inte idag. dom var roliga. lärde mig sitt nya språk, naturbegåvning om ni frågar dom (a) haha
sen har jag ätit, grillat idag igen. men grillat är gott så klagar inte fast kan inte äta mycket. ingen aptit.
legat i min säng läst Linas kvällsbok också så otroligt bra. fick värsta dampen men lungt nu. sen helt plötsligt ringer mathilda, säger att om jag skulle till borsökna så borde jag inte åka. skumma människor och inte roligt. helt chockad blev jag. sen gick jag ut till mamma och låg breve henne i soffan. min mamma<3
sen har jag läst ännu mer. snart slut.
ikväll blir det läsa, ta det lungt, sitta lite här, prata i fonen.
imorgon ska jag försöka ta mig till tuna. köpa parfym och kanske en tröja. men får se :)

lillungen sa Jag älskar dig till mig idag! jag dööör!
haha

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback