Hot child in the city

allt är ju typ cp idag :/ och igår hann jag inte skriva blogg.

igår var det avslutningsfoto med 9E
grymt roligt, men helt sorligt också. man kan inte släppa att det snart är över. inget mer 9E. inget mer oss!
usch ont gör det. men ändå.

eftersom vi fick reda på allt sista sekunden så hade vi inget tema, utan alla fick vara vad dom ville :)
nåra var bönder, hiphoppare, tjejer, djävul, pockemon unge osv.  och jag tryckte upp en tårta i simons ansikte och han höll en skylt där det stog " jag älskar ♥Garre♥"  André var äckligt lik en tjej så han döptes om till Andrea
tror det kommer bli bra :D hoppas!
efter skolan var jag med simon. myste, glodde på tv och gick till bussen i regnet.
när jag åkte hem så pajade bussen och det tog tio minuter att åka till järntorget, när det oftast tar max 2. så jag missade 7 minuter av despo :(

idag var det en vanlig skoldag och vi var tvugna att jobba.
dampat på oscar för att han inte gör något veckan innan allt ska vara klart och det är rätt stressigt.
på lunchen käkade jag simon, micke och daniel på corner. gott fast mådde illa efter.
och efter skolan gick silvia och jag hem till henne åt och drog till dansen.
helt okej på dansen idag fast vi hade ingen musik :/
ikväll blir det plugga lite matte för det är nationella imorgon NERVÖS! och ringa simon och sen glo på greys.

du & jag, visst?
för jag orkar inte med det en gång till.
stanna hos mig, jag behöver dig.


/emma :)

bilder från igår (fler kommer);




   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback