Ghost town

seg dag. har känt helt konstig nästan.
började med att jag somnade om till klockan 7 så efter det var det rätt stressigt, men jag hann.
sen när jag står vid bussen så upptäcker jag en helvetesfläck på min tröja, så vara bara att springa hem och byta kläder. tog nästa buss istället.
i skolan hände det inget ovanligt tror jag.
vi hade redovisning på svenskan, galet skämmigt. men lungt ändå.
roligt nytt arbetsområde vi i so:n, drömresan.
efter skolan gick silvia och jag hem till henne. dans idag men jag mår inte bra så skulle bara hänka på.
men silvia mådde inte heller bra, så vi gick inte idag.
hemma nu och sitter här. har nyss läst lite mer i linas kvällsbok. jätte bra!

ikväll är det greys, lustgården som gäller på tv. ska ringa simon också.

orkar inte ens skriva om klassresan nu för blir bara arg, min mamma ska med! så tänk er själva.

allt för nu. Tjarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback