Escape from New York

var bara hemma igår. helt ensam med alla spöken typ.
men mamma och pappa kom hem tidigt. då gick jag och mamma och la oss i deras säng och pappa fick sova på soffan ;)

10 över 9 kom annika och väckte oss. vilken lycka.. inte!
kunde inte somna om heller så gick upp. satt ute en stund åt lite frukost och sådär. ringde simon och sen fixade jag mig lite.
sen satt jag och väntade på att få reda på om so gruppen skulle ses idag och spela in. vi ska göra en film :/
till slut ringde oscar och efter ett tag åkte jag till hällby. mötte dom och så gick vi hem till oscar och började greja.
guud vad ahlström och jag garvade. kunde inte hålla oss och värre blev det när vi skulle bli filmade.. haha
men gick rätt bra ändå. jag gick när jag hade sagt mitt. skulle hem till simon. blev bjuden på mat.
när jag kom dit var inte snubben hemma men fick ringa så han kom hem.
kom nyss hem därifrån. ville inte åka. men var tvungen hade inte med mig nåra saker så kunde inte stanna. saknar redan ihjäl mig.

tyvärr så missade jag Greys och halva O.C idag. jobbigt hatar att missa mina program :/

imorgon är det skola igen.
jag orkar inte. men måste.
känns som att jag håller på att bli sjuk också. mår inge vidare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback