Easy come, Easy go

idag är det min födelsedag!
ja må mig leva ;)

det känns absolut inte som min födelsedag.
fick mina presenter av familjen igår, och dom sjöng inte imorse.
fast dom sjöng lite i skolan (a)
det är nog första gången som jag gråtit på en födelsedag. det känns bara så tomt.
men jag vet att du finns med oss ändå, visst?

var på ungdomsmottagningen idag också.
så nu har jag fått recept på p-piller.
känns skönt.

jaja men nu ska jag snart gå och fixa lite mer sen fixa mig själv innan mina gäster kommer.
dom är inte många, men betydelsefulla är dom.
silvia, anna, lily, paulin, simon, mormor och morfar.
nyss kom jenny ner med present, flipflops. TACK<3

ja men nu ska jag gå. skriver kanske mer sen.

puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback