Drama queens

ingen doktor idag. jag var inte ett akutfall.
MY ASS HELLER. jag kan ju knappt gå!
men dom sa ring imorgon, så kan ni komma då isället.
så det blir nog imorgon. 

simon ringde och väckte mig 4 inatt då var jag väldans trött.
sen väckte mamma mig 1 idag. då var min farbror här. han visade oss massa hotel i turkiet, vi kanske ska åka.
fast det blir inte nu men ändå.
idag ska jag inte göra något speciellt. ta det lungt. prata i fonen och sådär.

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat
2. ätit
3. skrikit
4. lyssnat på musik
5. ringt silvia
6. tittat på hotel
Fem saker du behöver:
1. vännerna
2. simon
3. apelsinjuice
4. sommar
5. min mobil
Fyra personer du kan berätta allt för:
1. paulina
2. silvia
3.simon
4. mamma
Tre saker du gjorde nyss:
1. hämtade nått att äta
2. fyllde på juice
3. bytte låt
Två saker du gör just nu:
1.fyller i det här
2. lyssnar på musik
En sak du ångrar
1. -

hänkade på till mormor och morfar en stund.
det är väldans svårt att gå. jag går ungefär som en enbent höna liksom mongo.com här va!
hade tänkt städa mitt rum lite idag men jag orkar verkligen inte. kanske senare. men måste göra det innan födelsedagen allafall. kul att ta hem folk till ett bombnedslag? nej inte riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback