Don't ask, Don't tell

igår var det fredag. så efterlängtad.
gick hem tidigare eftersom jag ändå inte skulle vara med på idrotten.
när jag kom hem ringde jag bella för vi skulle till tuna. men som vanligt tar det lång tid innan vi kommer i väg.
först går jag till henne, hon är i sin mormors lägenhet med jossa. sen var vi väl där i kanske två timmar. sen äntligen kom vi där i från hem till henne så fick vi vara där i en timma. och har ingen aning varför. men så är det alltid med henne.
men tillslut, ungefär tre timmar senare vandrade vi mot tuna.
jag köpte;
♣bh
♣strumpor
♣ t-shirt/klänning.

och bytte mina leggings.
käkade på wok kitchen också :) gott!
sen när vi kom hem mådde jag inte så bra. skulle egentligen hängt med till torshälla eller sumpan. fest. men orkade verkligen inte.
åkte till simon istället. såg på tv och moffade. myys!<3

åkte hem tidigt idag för simon mådde inte bra :( synd men hoppas han mår bättre så han kan komma till mig.
för är ensam hemma ikväll.
badade när jag kom hem tog på mig shorts och linne och satte mig ute. sooola!
äntligen är sommaren här! eller våren. känns mer som sommar. helt underbart! det här behövs verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback