Defining moments

en underbar ny vecka! verkligen inte.
vaknade i morse inställd på fint väder, men nej. så där gick mina klädplaner i kras. allt var ju tvätten.
ordnade sig till slut.
tog bussen till skolan med fulaste håret på länge.
på engelskan fick vi gå till biblioteket på stan eller nere i skolan gick ner till skolans med hittade inget.
sen satt vi i korridoren resten av lektionen. trååååk!
gick och åt sen till hemkunskapen då fick vi en lapp sen fick vi gå till ica nyfors och jämföra priser och grejer.
då var jag på dåligt humör för skulle gått till fröslunda och hämtat mina p-piller den tiden. men så blev det inte.
på svenskan gick det inte så bra. gruppen är typ kaos just nu. men fick lite gjort. så imorgon blir det väl klart. kommer inte lämnas in i tid men. aah! orka med det där får damp.
gick inte på no:n sa till andreas att jag skulle hämta ut tabletter så fick gå hem tidigt. så jag gick till stan hämtade ut mina p-piller sen missade jag bussen så fick sitta och vänta på nästa buss sen kom den och då åkte jag till simon.
när jag kom dit stog en kladdkaka i ungnen, så söt han är min snubbe♥
sen tittade vi på tv, pratade, myste och åt mat.
simons mamma berättade att hon blir ensam förälder på klassresan och simon vill inte åka då. så hon tyckte att jag skulle fråga om min mamma kunde hänga med.
och jag vill verkligen inte det, men efter noga eftertanke så kom jag på en bra deal. dom betalar mina fickpengar och mamma får hänga med på klassresan.
aja får se hur det blir.
mår inte bra idag känner mig sjuk, ont i huvet, konstig i halsen och mår illa.
snart Prison Break allafall.

du är bäst, älskling!

/emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback