Boy, girl,boy, girl

GLAD PÅSK!

igår blev ingen filmkväll med mamma direkt.
bella och annelie kom hit och hämtade mig och drog ut mig på festen. hade ju bestämt att jag inte skulle gå.
men jag hade roligt. först var det lite stelt men sen jävlar. det var mycket roligt folk och sånt.
tills jag kom hem. blev lite jobbigt då. hoppas det ordnar upp sig idag bara.

idag ska jag ordna upp alltig med simon, och hoppas han fortfarande vill träffa mig idag.
ska äta påskmat också, med familjen. få påskägg också ;)

Bella kom ner, hon mådde jätte bra idag.. inte.. haha!
snackade om igår, vi hade riktigt roligt :)
sen kom pappa hem med min ring! åååh! :D
jag har fått leta efter påskägg också, det är det värsta jag vet. jag hatar det.
att dom aldrig ger upp och låter mig slippa. men hittade ju det så :) fick godis och comviq kompis fast bara på 75 kr. tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback