Baby, Talk is cheap

kommer faktiskt inte håg så mycket från skolan, hade mest ont i magen.
men vi krossade dom andra i debatten, fast jag sa typ ingenting. tungan typ lossnade men micke jäävlar säger jag bara ;)
men annars hände det ingenting speciellt.
efter skolan gick jag och mathilda till stan. jag skulle ju vänta på paulina.
vi träffade claudia, thessa och saliha sen tog dom bussen och jag stog ensam kvar. ringde paulina frågade vart hon var och då hade hennes buss precis åkt. så ringde silvia och pratade med henne hon satt på bussen som precis hade åkt förbi mig haha
sen kom hon, paulina. då kramades vi länge :D haha
sen gick vi till 21an fiket köpte cola och satt där och pratade. sen kom elin förbi så hon fick vara med.
efter det gick vi till gina, där träffade vi ina. sen till H&M. hittade lite men köpte inte måste spara lite. men ska köpa i helgen. elin skulle till körskolan eller vad det är plugga till eukortet. så vi gick med henne för vi var kissnödiga.
när vi hade kissat gick vi till torget och satt på fontänen. sen tog vi bussen som vi fick springa till, där mötte vi elin och en jocke snubbe. rolig var han. haha.
sen bytte vi buss och åkte till paulina. hon skjutsade mig från busshållsplatsen. fast det var inte så långt. men det var roligt länge sen.
huset var jätte mysigt, jätte fint. åh, vad jag hade saknat hennes säng! sen satt vi i hennes rum och lyssnade på musik<3 och pratade. sen gick jag till bussen.
nu sitter jag här, väntar på att simon ska ringa.

imorgon är det nationella prov matte sista delen. haaata!

men tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback